Alexandra Moralesová: Gesture Of Filming And Film Bodyness Revealing The Apparatus Of Film In Contemporary Experimental Photo-chemical Film Practice (2021-2022)
Šárka Slezáková : Authors and Actors of Time-lapse and Longitudial Films as Infra-ordinary Representatives of Their Reality (2022-2023)
Andrea Culková: Performative Aspects of Citizens' Assemblies (2022-2023)
Jussi Parikka, Operational Images and Visual Culture: Media Archeological Investigations (2019-2023)
Andrea Culková: Textová analýza přepisů pořadů Události ČT a Události a komentáře v období 2/2021 – 2/2022
Lucie králová: Zapomenuty: Ženy před a za kamerou v Ústavu duševního zdraví Klentnice
Jana Kubíčková: Algoritmizace TV jako vývojová fáze konvergence a AI v procesu mediálních inovací
Lea Petříková: Filmař Edd Dundas a jeho tvorba pro společnost Sandoz
Josef Tichý: The Victims Were Apparently Eaten
Andrej Sýkora: Žánry ve videohrách: Noir, sci-fi a dobrodružný žánr zkoumaný na vybraných příkladech herních titulů
Štěpánka Šimlová: The identity issues of Honkonger in Europe and in the UK, with the perspective of the Affect Theory and Memory
Marta Lamperová Švecová: Od co-developmentu po co-distribúciu: do akej miery je možné spoločne vyvíjať a distribuovať kinematografické dielo a aké to prináša výhody a nevýhody
Tomáš Dvořák: Vědecká fotografie: technické obrazy a problém viditelnosti (2021–2023)
Tereza Czesany Dvořáková: "Ostrůvek svobody"? FAMU přelomu 70. a 80. let. (2022-2023)
Andrew Fisher: Flusser, Simondon and the temporal scales of contemporary photography (2022-2023)
Veronika Klusáková: Gotická mizanscéna amerického Jihu v současné seriálové produkci quality TV (2021-2022)
Jussi Parikka: The internalization and dissemination of research related to the Operational Images project (2022-2023)
Marek Vajchr: Laterna psychomachica. Mediální dějiny boje o duši a zrození kinematografie (2022-2023)
Lenka Hámošová: Generatívne neurónové siete a ľudská imaginácia: participatívne prístupy k produkcii syntetických médií (2022-2023)
Sara Pinheiro: Climate change vs. Sonic coding (2022-2023)
Abelardo Gil-Fournier: The Schlieren Space (2022-2023)
2021 (2.kolo)
Olivia Jimenez: A Feminine Meditation: Doubling and the Self
Varvara Šatunova: Střižna jako „black box“: problematické polohy automatizované umělecké práce a možnosti její kultivace
2022
Michael Ma: Image Logistics: Web, Flow, and Screenshots
Studentská grantová soutěž
Projektová soutěž AMU
Grantové příležitosti v ČR
| AMU